مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

کلید کاربردی قانون جذب

  • مععصومه مهرعلی
  • يكشنبه ۱ دی ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

کلید کاربردی قانون جذب

 

 

کلید کاربردی قانون جذب:میگویند وقتی شاگرد آماده باشد، سر و کله استاد هم پیدا میشود. اگر شروع به خواندن این کتاب کرده ای، با این حساب به وضوح حاضر هستی تا گام بعدی خودر ا به سوی تحول شخصی ات برداری. تو آماده ای تا خلق و دریافت هر آنچه را واقعا در زندگی ات می خواهی، آگاهانه شروع کنی. با عمل کردن آگاهانه و سنجیده به قانون جذب، با کمترین تلاش و بیشترین لذت می توانی دقیقا هرآنچه را می خواهی خلق کنید.

 

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

در حالی که عده زیادی از مردم به قانون جذب به عنوان راز اشاره می کنند، این مفهومی جدید یا کشف تازه ای نیست. این قانون مدت چندین هزارسال بخشی لاینفک از تعلیمات مهم هر عصری بوده است. بیش از سی سال است که من همراه با افرادی بیشمار این اصل را تدریس می کنیم. با پخش فیلم راز و حضور بسیاری از مربیان از جمله خودم در برنامه های تلویزیونی، آگاهی قانون جذب به صورت بخشی از جریان فرهنگی درآمده است.

 

کلید کاربردی قانون جذب:بالاخره ما یاد میگیریم که همگی در خلق زندگی خود شرکت داریم و مسئول وضعیت دنیایی هستیم که در آن زندگی می کنیم. ما کم کم پی میبریم که اگر خواستار تحول درسطح بیرونی باشیم، باید تمایل داشته باشیم تا تغییرات درونی ضروری را هم ایجاد کنیم. باید تحولی رخ دهد و تغییری در آگاهی مان داده شود. این تغییر و تحول در فضا جاری است و می توانیم عمیقا آن را درون وجود خود حس کنیم. به نظر میرسد که ما همه دلمان غنج می زند که به سوی مکان و زمانی به مراتب ساده تر و لذت بخش تر برگردیم، و می دانیم که در سطح درونی ، مفهوم زندگی فراتر از آن است که تجربه کرده ایم. می دانیم که کامیابی مهم تری امکان پذیر است و همگی برای آن آماده هستیم. ما به مرحله ای رسیدیم که در تحول معنوی خود یک دور کامل زده ایم و در این حسرت به سر می بریم که از ارتباط خودمان با یکدیگر، مقصودمان و واقعیت وجودی مان سردر بیاوریم. ما به عنوان بشر، به درون خود می نگریم، اولویت ها و شرائط خود را مورد بحث قرار میدهیم و در جستجوی مفهوم عمیق تری در زندگی مان هستیم.

کلید کاربردی قانون جذب: امید دارم که از طریق این کتاب و درک بهتر از کارایی قانون جذب در زندگی ات، بتوانی به درک بهتری از اینکه کیستی و چرا اینجایی، برسی. این راهنمای ساده کلیدی است که می تواند آینده را به رویت باز کند و تو را به مسیر لذت، سعادت و وفور نعمت بیشتر، رهنمون شود. قصد من این است که با خواندن این کتاب بتوانی زندگی مورد علاقه ات را خلق کنی و با استفاده از ابزارها و راهکار ها و مفاهیم اساس نهفته در این کتاب توانمند شوی. 

 

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

این کتاب بنا به دلایلی در دست تو است. تو می توانی براستی زندگی آگاهانه ای را شروع کنی، زندگی سرشار از هدف و مفهوم. از همین امروز،‌میتوانی با واقعیت و خرد درونی خود ارتباط مجدد برقرار کنی. می توانی یادبگیری که کم کم به شم و شهود، به اوج آگاهی رسیدن و پذیرش احساسات خود اعتماد کنی. صرفا اعتماد با نظم طبیعی در هر چیز  و اعتقاد به قدرتی بالاتر از خودت، میتوانی یاد بگیری که رها شوی و زندگی در پناه ایمان واقعی، شکرگزاری و لذت را شروع کنی. همچنان که این معجزات اطراف خود آگاه میشوی، وقایع زندگی ات به طرزی جادویی و پر راز و رمز در برابرت آشکار میشود.

به خاطر داشته باش که تو بی برو برگرد به هرکس و هرچیزی در کائنات، از جمله خداوند، مرتبط هستی و همیشه خواهی بود. در هر لحظه، کائنات به طور خودکار به هر فکر، احساس و کردار تو جواب می دهد. چاره ای ندارند، روش کار این است. کائنات حکم آیینه را دارند، و همان نوع انرژی را که خودت ساطع می کنی، به تو منعکس میکنند. هرنوع انرژی و و فکری که به سوی کاینات بفرستی ، به اشکال گوناگون و تجاربی که با همان فکر و انرژی جور در می آید، بر میگردد و به سوی خودت تو جذب می شود. این نمونه ای از قانون جذب رایج در زندگی و قانون تغییر ناپذیر کائنات است. قانون جذب یعنی تعبیر و تفسیر علمی در مورد همزمانی، تقارن و قدرت دعا.

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

با این حساب، اگر دلت می خواهد شادی و کامیابی بیشتری در زندگی پیدا کنی، باید در هماهنگی کامل با ضرب آهنگ طبیعی کائنات و قانون جذب زندگی کنی. تو باید تصمیم بگیری و بخواهی که در مکانی پر از شکرگزاری، صلح و صفای بیشتر و آگاهی بالاتر، زندگی کنی. تو باید یاد بگیری که شادکامی را دنبال کنی، هرکاری دوست داری انجام دهی، و برای پیدا کردن لذت زندگی ات وقت در نظر بگیری. شادی حق طبیعی تو است و تو موظف هستی تا از طریق موهبت ها و استعداد های الهی ات،‌ به روشی که آن را برایت به ارمغان بیاورد، خودت را ابراز کنی. با این کار می توانی دین خود را به دنیایی که در آن زندگی می کنی، ادا کنی.

دنیایی را تصور کن که همگی در آن به این نحو زندگی می کنند. دنیایی که همه مسئول افکار، کردار و اعمال خودشان هستند و حاصل آن افرادی، پر مهرو محبت، بخشنده ، دلسوز و قدردان است. از طریق قانون جذب، نتیجه همه اینها وفور نعمت و لذت مضاعف خواهد بود. وقتی ما آدم ها شادتر و شاکر باشیم،‌ ارتعاشی هماهنگ با همه ی چیزهای خوب کائنات ایجاد می کنیم و به این ترتیب کم کم انرژی کل سیاه مان متحول و دگرگون میشود. این کلیدی است به سوی موفقیت واقعی. این کلیدی است برای پیاده کردن قانون جذب.

سیر و سفر تو درست از همین جا شروع میشود. خودت را توانمند کن. از این کلید استفاده کن. قفل دروازه را بگشا و این مسیر بی دردسری را که به تو تقدیم می کنم، دنبال کن.

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

من در هر مرحله ای از این مسیر تو را ارهنمایی می کنم. کاربرد قانون جذب روشی آگاهانه و سنجیده است که کل زندگی و چگونگی حضور تو را در جامعه جهانی متحول می کند. تو می توانی طرز فکرت را تغییر دهی. می توانی زندگی ات را دگرگون کنی. می توانی دنیا را متحول کنی. زندگی دلخواه خودت را شروع کن. تو بنا به دلیلی اینجا هستی و دنیا به آنچه باید نثارش کنی،‌ نیاز دارد.

آینده آرمانی ات را مجسم کن.

زندگی رویایی ات را خلق کن.

آن را ببین، احساسش کن،باورش کن.

 

 

معرفی کتال: کتاب کلید کاربردی قانون جذب

     اثر جک کانفیلد از انتشارات درسا

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

               09024447135

     تلگرام: razeparvareshafkar@

  • نمایش : ۷۴۹
  • زهرانوروزی

    سلام عزیزم موفق باشی


    سلام خانم نوروزی عزیز
    امیدوارم مطالب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.
    جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب