مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

ثروت و پول با تلقین به خود

  • مععصومه مهرعلی
  • سه شنبه ۷ آبان ۹۸
  • ۱۱:۰۷

 

تلقین به خود

 

با تلقین به خود تنها در کمتر از 10 دقیقه در روز آهن ربای پول و ثروت شوید!

 

تلقین به خود اصطلاحی است برای همه ی القاء هایی  که از طریق حواس پنج گانه ،ذهن فرد را تحریک می کند .به بیان دیگر تلقین به خود  همان خود القایی است .این تلقین به خود نماینده ارتباطی است بین بخشی از ذهن که افکار آگاه و هوشیار وجود دارد و قسمت دیگر که جایگاه ذهن نا خودآگاه است.

استفاده از جملات تاکیدی یکی از عالی ترین تکنیک ها و قدریمی ترین تکنیک ها برای نفوذ به ذهن نا خودآگاه می باشد.

هر چیزی با تمرین و تکرار از قسمت ذهن خودآگاه و هوشیار به قسمت ناخودآگاه ذهن می رود. قانون نفوذ به ذهن ناخودآگاه تمرین و تکرار مداوم می باشد.

هیچ فکری، خواه مثبت و خواه منفی ، نمی تواند بدون کمک قانون تلقین به خود وارد ذهن  ناخود آگاه شود . تمامی افکار حسی که از طریق حواس پنج گانه درک می شود از طریق ذهن بیدار و آگاه، یا متوقف می شوند و یا ممکن است به ذهن ناخودآگاه مننتقل شده و یا کلا از ذهن بیرون رانده شوند. بنابراین قوه بیدار و خودآگاه به عنوان یک نگهبان بیرونی برای ذهن بیدار عمل میکند( بیندیشید و ثروتمند شوید ،ناپلئون هیل)

 ما روزانه 60 هزار افکار را در ذهن خودمان مرور می کنیم پس چقدر ما توان بالایی داریم اگر این افکار را در راه خواسته های خودمان همراستا و هماهنگ کنیم و چقدر عالی است که افکاری ثروت ساز و جذب کننده و مثبت را به ذهن خودمان القا کنیم.

چقدر عالی و زیباست که این افکار (60 هزار فکر) همواره ما را در رسیدن به هدفهایمان کمک کند و این موراد تنها با بکار بردن جملات و عبارات تاکیدی مثبت میسر می شود.

ولی متاسفانه ما روزانه افکارمان را با مورادی مشغول میکنیم که هرگز ما را برای رسیدن به خواسته های خودمان کمک نمی کند هیچ ، حتی ما را از رسیدن به خواسته هایمان دور می کند:

 تلویزیونی که روزانه تماشا میکنیم ،

 آهنگ هایی که روزانه گوش می دهیم

مطالب و محتوایی که روزانه در شبکه های اجتماعی می خوانیم 

روزنامه ها ...... و خیلی از مواردی که در زندگی آنها را انجام می دهیم که هرگز ما را در رسیدن به خواسته هایمان کمک نمی کند.

برای همین قدرتمندترین  جملات تاکیدی  برای موفقیت در جذب پول و ثروت را برای شما آماده کرده ایم که شما بجای اینکه در موارد غیرضروری تمرکز کنید، در مواردی تمرکز کنید که می خواهید و قطعا با تمرین و تکرار به آن می رسید. استفاده از جملات تاکیدی یکی از عالی ترین تکنیک ها و قدریمی ترین تکنیک ها برای نفوذ به ذهن نا خودآگاه می باشد.

توجه داشته باشید تکرار عبارات تاکیدی قدرتمند، با قدرت ذهن ناخودآگاه ما را  برای دریافت پول و ثروت  آماده میکند و این یک میانبر قوی برای دستیابی به خواسته هایمان می باشد .

شما از این عبارات هر زمان که بخواهید می توانید استفاده کنید ولی عالی ترین زمان استفاده شروع صبح و شب قبل از خواب می باشد. هرچه بیشتر تکرار کنید زودتر نتیجه میگیرید.

 

تماشای ویدئوی تصویرسازی ذهنی (بدون مصرف اینترنت)

منبع: تلخیص از سایت راز نوین

  • نمایش : ۳۶۲۹
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب