مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

یک تفریح ساده برای آخر هفته 10

  • مععصومه مهرعلی
  • جمعه ۹ اسفند ۹۸
  • ۰۸:۳۰

 

یک تفریح ساده برای آخر هفته

"از آنجا که تفریحات سالمِ آخر هفته نقش مهمی در بهبود سلامت فردی و همچنین سلامت زندگی افراد جامعه دارد، سعی  برآن داریم برای آخر هر هفته یک تفریح ساده را معرفی کنیم که می تواند انواع کارهای خانگی و مورد علاقه افراد خانواده و یا انواع معماها و سرگرمی هایی باشد که مغز و ذهن شما را برای لحضاتی به چالش بکشد تا برای هفته ای شاد و پرانرژی با جذب های عالی آماده شوید. ما را دنبال کنید و تفریح ساده آخر هفته را فراموش نکنید. "

 

شخصیت‌شناسی: کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

دنیای کیک‌ها دنیای متنوعی است. اگر جزو طرفداران شکلات باشید، می‌توانید کیک‌های شکلاتی انتخاب کنید یا اگر کیک میوه‌ای می‌پسندید، تعداد زیادی انتخاب مانند سیب، هلو، پرتقال و ... در مقابل خودتان دارید و حتی اگر مغز آجیل را دوست داشته باشید، می‌توانید کیک‌های مغزدار را انتخاب کنید. اما شما چه کیکی با چه طعمی را دوست دارید؟

دنیای کیک‌ها دنیای متنوعی است. اگر جزو طرفداران شکلات باشید، می‌توانید کیک‌های شکلاتی انتخاب کنید یا اگر کیک میوه‌ای می‌پسندید، تعداد زیادی انتخاب مانند سیب، هلو، پرتقال و ... در مقابل خودتان دارید و حتی اگر مغزیجات دوست داشته باشید، می‌توانید کیک‌های مغزدار را انتخاب کنید. اما شما چه کیکی با چه طعمی را دوست دارید؟ افراد با سلایق مختلف، کیک‌هایی با طعم‌های گوناگون را دوست دارند و برای خرید از شیرینی فروشی‌ها یا پختن‌شان در خانه، سراغ آن‌ها خواهند رفت.

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

در این بین، شاید کمتر فردی فکرش را بکند که بین طعم کیک مورد علاقه افراد با ویژگی‌های شخصیتی‌شان، ارتباط وجود دارد. روان‌شناسان و پژوهشگران دانشگاه پانتئون فرانسه در اواخر سال ۲۰۱۹ با بررسی رابطه بین طعم کیک مورد علاقه افراد و ویژگی‌های شخصیتی‌شان به نتایج جالبی دست یافتند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهد شد. شایان ذکر است که بعضی از این نکات، ممکن است برای همه صدق نکند.

 

کیک سیب علاقه‌مندید که در مرکز توجه‌ها باشید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر شما کیک سیب دوست دارید، به این معناست که ترجیح می‌دهید در همه جا در مرکز توجه باشید و دوست دارید که دیگران، توانایی‌های شما را ببینند و تحسین‌تان کنند. شما دوست دارید دیگران را با داستان‌های جالب سرگرم کنید و البته دیگران هم می‌دانند در یک جمعی که شما هم در آن هستید، به آن‌ها خوش خواهد گذشت. به احتمال زیاد، دیگران شما را دوست دارند و احتمالا شما تعداد دوستان زیادی دارید، در نتیجه معمولا دورتان شلوغ است.

 

کیک کدو حلوایی مثبت‌نگر هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

کسانی که کیک کدو حلوایی دوست دارند، معمولا افرادی شاد هستند که از زندگی رضایت دارند. اگر شما طرفدار این کیک هستید، یعنی دوست دارید که بیشتر از مشکلات به زیبایی‌های زندگی‌تان فکر کنید. شما ممکن است زندگی عالی نداشته باشید، اما همیشه قدردان داشته‌های خود هستید. اطرافیان شما می‌دانند که شما توانایی دارید تا همه موقعیت‌ها را به سمت یک نکته مثبت بچرخانید و به هر مشکلی به عنوان یک فرصت نگاه کنید.

 

کیک گردویی خانواده‌دوست هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر شما کیک گردویی دوست دارید نشان می‌دهد که دوستان و نزدیکان‌تان، شما را به عنوان فردی خوش قلب که دلسوز دیگران و مهربان است، می‌شناسند. شما فردی آرام هستید، اما گاهی هم لطیفه‌هایی را آن چنان با هیجان تعریف می‌کنید که تا چندین دقیقه، دیگران را می‌خنداند. در ضمن، کسانی که کیک گردویی دوست دارند، معمولا افرادی خانواده‌دوست هستند و تلاش‌شان برای کسب رضایت والدین، همسر و فرزندان تمام‌نشدنی است.

 

کیک لیمو پرتلاش و باشخصیت هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

کسانی که این کیک را دوست دارند، معمولا افرادی پرتلاش و با شخصیت هستند. این افراد با این که معمولا در یک یا چند پروژه کاری، تحصیلی و ... درگیر هستند و با وجود این‌که سرشان شلوغ است، همیشه روی پای خودشان می‌ایستند و از زیر بار و فشار کارها، شانه خالی نمی‌کنند.

 

 

کیک موز و خامه از خودگذشته و فداکار هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر کیک موز و خامه مورد علاقه شماست به این معناست که در زندگی همیشه مثبت فکر می‌کنید. بسیار از خود گذشته و فداکار هستید. نیاز‌های دیگران را بالاتر از نیاز‌های خودتان قرار می‌دهید و این یکی از ویژگی‌های شخصیتی شماست. این نکته را هم در گوشی بگوییم که معمولا چنین افرادی، گزینه‌های خوبی برای ازدواج هستند!

 

کیک گیلاسی دل‌نازک هستید و بلندپرواز

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر شما این نوع کیک را دوست دارید، باید بپذیرید که بلند پرواز هستید. در ضمن، شما فردی مهربان و دل‌نازک هستید و هیچ‌وقت از این‌که با خودتان صحبت کنید، احساس بدی نمی‌کنید. رفتار‌های شما همیشه بیشتر از سن واقعی‌تان است و این باعث می‌شود تا برای دیگران، فردی جذاب به نظر برسید.

 

کیک هلویی از دروغ شنیدن بیزار هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

طرفداران کیک هلویی، معمولا افرادی صادق هستند و از دروغ شنیدن بیزارند. شاید به همین دلیل است که دوستان‌تان می‌دانند همیشه می‌توانند برای شنیدن نظرات صادقانه پیش شما بیایند حتی اگر آن ایده را دوست نداشته باشند. شما فرد قابل‌اعتمادی هستید.

 

کیک شکلاتی درونگرا هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر شما کیک شکلاتی دوست دارید، یعنی اندکی شخصیت درونگرا دارید. همچنین گاهی ترجیح می‌دهید که تنها باشید، اما این بدین معنا نیست که از همنشینی با دوستان‌تان فراری هستید بلکه گاهی اوقات هم به تنهایی نیاز دارید. شما فردی به شدت وفادار هستید و همیشه مراقب افراد نزدیک به خودتان هستید. بعضی‌ها ممکن است شما را فرد یک دنده‌ای بدانند، اما واقعیت این است که شما برای خودتان صاحب‌نظر هستید و اعتماد‌به‌نفس لازم برای گرفتن تصمیم‌های مهمی در زندگی‌تان را دارید.

 

کیک توت‌فرنگی غیرقابل پیش‌بینی هستید

 

کیک شکلاتی دوست دارید یا گردویی؟!

اگر شما فردی هستید که کیک توت‌فرنگی از نظرتان، خوشمزه است یعنی دوست دارید طبق خواست و نظر خودتان زندگی کنید. دیگران شما را به عنوان فردی خاص، گاهی خارج از عرف و غیرقابل پیش‌بینی می‌شناسند، اما شما خوشحالید که خود واقعی‌تان هستید. شما اراده‌ای قوی دارید، پر از شوق و هیجان هستید و دوست دارید در انجام کار‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، با دیگران شریک شوید. به همین دلیل بعضی از اطرافیانتان به شما و پیشرفت هایتان غبطه می‌خورند.

برگرفته از سایت برترین ها

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

 

  • نمایش : ۷۶۳
  • دیانا موسوی

    عالیه

    متشکرم امیدوارم مطالب رو دنبال کنید.
    جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب