مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

بیندیشید و ثروتمند شوید

  • مععصومه مهرعلی
  • دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸
  • ۲۰:۲۵

 

بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید ۴۰ سال پیش بود که در هنگام اجرای مجموعه کنسرت هایی در کالج های سراسر کشور به طور تصادفی به کتابی روی میز قهوه ای متلی، در یکی از شهرهای کوچک مونتانا برخوردم آن کتاب یعنی ” بیندیشید و ثروتمند شوید ” به قلم ناپلئون هیل باورهای من را درباره ی پول چنان تغییر داد که با استفاده از اصول آن توانستم به طرزی باورنکردنی موفقیت مالی را به سوی خود جذب کنم، فکر کردن و ثروتمند شدن چیزی بود که خیلی به آن علاقه مند بودم اما کمی بیش از کشف آن کتاب خودم تصمیم گرفتم بودم راه کسب درآمدم را تغییر دهم.

بنابراین معلوم شد که جذب شدنم به سمت کتاب هیل در واقع پاسخ مستقیم چیزی بود که درخواست کرده بودم ، کمی پس از دیدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در آن متل با مردی آشنا شدم که کاری به من پیشنهاد کرد که دقیقاً مطابق تعالیم هیل بود و باعث شد ۹ سال تمام با شادی توجه ام را بروی ساخت آن حرفه متمرکز کنم.طی آن ۹ سال کسب و کارم رشد کرد و به صورت یک موسسه بین المللی چند میلیون دلاری درآمد و ظرف همان مدت درامدم از حد بخور و نمیر که تنها چیزی بود که قبلاً واقعا می خواستم به حدی رسید که به تمام اهداف مالی جدیدم رسیدم.

آنچه که من از کتاب هیل یاد گرفتم، به قدری برایم مفید بود که کم کم از آن اثر به عنوان جزوه آموزشی برای تعلیم اصول موفقیت به همکارانم استفاده کردم، اما حالا که به عقب نگاه می کنم می بینم با اینکه تعالیم او بی نهایت برای من مفید بود تنها چند تن از همکارانم توانسته اند موفقیت مالی عظیمی کسب کند. بنابراین دنبال سطح دیگری از پاسخ‌ها رفتم که برای طیف وسیع‌تری از مردم مفید باشد من به خاطر تجربه ی شخصی خودم با کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید متقاعد شدم که کسب موفقیت، شیوه ایست که میتوان آن را یاد گرفت.

اما همه آدم ها یک پیغام را از یک جمله نمی گیرند و به یک نتیجه از یک کتاب نمی رسند. بنابراین به محض اینکه درک بیشتر را درخواست کردم کتاب روشنگرانه ریچارد باخ به نام اوهام یا کتاب پندار  سر راهم قرار گرفت. کتاب اوهام یکی از هیجان انگیزترین روزهای زندگی ام را برایم رقم زد و ناگهان مفاهیمی را برایم روشن کرد که ذهنم را به سوی درک پدیده های بعدی زندگ ام را باز کرد اما حاوی هیچ چیز اضافی نبود که آگاهانه بتوانم در کسب و کارم از آن استفاده کنم.

مدرس ومشاور انگیزشی

کشف تصادفی بعدی یک کتاب ارزشمند دیگر، موقعی اتفاق افتاد که داشتم در کتابخانه‌ ای وقت کشی میکردم، من دنبال هیچ کتاب خاصی نبودم اما ناگهان متوجه کتابی بالای قفسه شدم که اسمش ست سخن می‌گوید بود و جیم رابرد و رابرت افبات آن را نوشته بودند. ست کسی بود که به جیم رابرت گفته بود مجموعه کتاب‌هایی بنویسد و من همه آن را خواندم و روی بخشهایی مثبت و عملی گفته های ست تمرکز کردم و احساس کردم که می‌توانم از آنها برای بهبود زندگی دیگران استفاده کنم. ست دیدگاه متفاوتی درباره زندگی داشت و مخصوصا به دو جمله او علاقمند شدم:

 

       "  شما واقعیت زندگی خودتان را خلق می کنید   "  و  "  نقطه قدرت شما در زمان حال است  "

 

هرچند وقتی آن کتاب ها را می خواندم احساس نکردم که واقعا آن اصول را درک می کنم اما به نحوی می‌دانستم که جایی در درونم پاسخ پرسش هایم را پیدا خواهم کرد.

پس از چند رویداد خوب و ثمربخش همسرم استر هیکس کم کم توانست پاسخ پرسش های مان را دریافت کند و در سال ۱۹۸۵ یعنی وقتی این پدیده شروع شد من احساس کردم که حالا بهتر می توانم قوانین عالم هستی را درک کنم و همراه با هم می توانیم به مقصودمان در زندگی برسیم .

به این ترتیب حدود ۲۰ سال پیش من و استر کار روی ۱۰۰ پرسش درباره ۲۰ موضوع متفاوت را که بیشترشان به معنویت عملی مربوط می‌شد شروع کردیم. بعد افراد دیگری هم به ما پیوستند و ما توانستیم ۲۰ نوار کاست تولید کنیم و آنها را به صورت دو آلبوم بیرون بدهیم. ظرف دو دهه میلیون ها نفر از مردم دنیا با مطالعه ی کتاب های ما و گوش دادن به نوارها و سی دی ها و دیدن فیلم های ویدئویی و دی وی دی ها و برنامه های رادیو تلویزیونی ما با این تعالیم آشنا شدند و بعد حدود دو سال پیش یک تهیه کننده تلویزیون استرالیا از ما خواست اجازه ساختن مجموعه تلویزیونی درباره این آموزه‌ها را به او بدهیم. این خانوم تهیه‌ کننده با گروه فیلمبرداری اش به ما پیوست و از برنامه‌ای که در آلاسکا برگزار کردیم فیلم گرفت.

این تهیه‌کننده اسم فیلمش را  راز گذاشت و اصل اولیه تعالیم ما یعنی  قانون جذب را محور آن قرار داد. شبکه ۹ استرالیا این فیلم مستند را به صورت مجموعه نشان داد. اما آن را به صورت دی وی دی درآورد و متن آن کتابی به اسم  کتاب راز  شد.

 

           به یمن وجود کتاب راز مفهوم قانون جذب به گوش میلیون‌ها نفر رسیده است که زندگی بهتر را طلب کرده بودند.


 

تماشای ویدئوی علم اثر نیروی انتظار(بدون مصرف اینترنت)

کتاب قانون جذب ثروت
اثر استر هیکس

منبع:سایت آی ساکسس

 

  • نمایش : ۷۵۰
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب