مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

دلایل نادیده گرفته شدن در جمع

  • مععصومه مهرعلی
  • سه شنبه ۷ آبان ۹۸
  • ۱۱:۵۹

 

بهبود روابط

 

بهبود روابط گاهی اوقات بعضی افراد هستند که در هر جمعی حاضر می شوند زیر ا از اینکه توسط دیگران نادیده گرفته شوند رنج می برند. و به همین علت دارای اعتماد به نفس پایین بوده و در روابط اجتماعی دچار مشکلات جدی هستند. شاید راه های زیادی برای ریشه یابی و حل این مسأله وجود داشته باشد اما ما میخواهیم بهبود روابط را به کمک قانون جذب مورد بررسی و استفاده قرار دهیم.

دلایل نادیده گرفته شدن در جمع

 

افراد به دلایل مختلفی در جمع ها ممکن است نادیده گرفته شوند. به عنوان مثال ممکن است فردی هیچ علاقه ای به ورزش فوتبال نداشته باشد ولی تمام دوستان یا حتی خانواده اش هر بار که دور هم جمع می شوند در خصوص بازی تیم محبوبشان حرف می زنند. حال این شخص چون هیچ حرفی در این زمینه برای گفتن ندارد، به مرور این نادیده گرفتن ها باعث ایجاد حس تنهایی و سرخوردگی در وی می شود. در بسیاری از جمع های دوستانه این اتفاق به شکلهای مختلفی رخ میدهد،مثلا  

افراد جمع اهل دود و قلیان باشند، درباره فیلم و سینما بحث می کنند، در خصوص مسائل سیاسی بحث می کنند، درباره ماشین و موتور حرف میزنند و دیگر موارد… و عموماً در هرکدام از این دست جمع ها حداقل یک نفر وجود دارد که در زمینه موضوع بحث هیچ علاقه ای ندارد. حال اگر شخص بخواهد خود را با این جمع وفق دهد باید به قول معروف همرنگ جماعت شود. این مثال از نظر ما کاملا غلط است. و حتی به عنوان یک باور غلط در مردم نهادینه شده است. همرنگ جماعت شدن به چه قیمتی؟ چرا وقتی فردی می تواند با استفاده از راه های دیگری بر تمام افراد در جمع برتری داشته باشد باید خود را همرنگ آنها کند؟ اینجاست که برای بهبود روابط به کمک قانون جذب نیاز پیدا می کنیم.

 

روش عملکرد بهبود روابط به کمک قانون جذب

 

همانگونه که قبلا هم مطرح کرده ایم قانون جذب با کمک باورهای ما عمل می کند و حسی را که در درونمان نسبت به طرف مقابل وجود دارد، مانند یک آهنربای بزرگ به سمت خود کشیده یا از خود دور می کند. حال اگر شما در جمعی از موضوع بحث متنفر باشید این حس تنفر باعث ایجاد یک انرژی و جو منفی خواهد شد و دیگران که در آن جا حضور دارند بصورت کاملا ناخودآگاه شما را نادیده میگیرند. و بالعکس نیز همینگونه است.

برای اینکه بتوانیم دیگران را مجذوب خود کنیم و یا برای بهبود روابط به کمک قانون جذب جامه ی عمل بپوشانیم باید تا می توانیم انرژی مثبت از خود متصاعد نماییم.  این انرژی مثبت با افکار مثبت به دست می آید. کافیست برای این کار توصیه های زیر را به کار بندید:

 

تکنیکهای بهبود روابط به کمک قانون جذب

 

  • در مورد هیچکس بدبین نباشید (قانون کارما) و اینگونه فکر کنید که تمام دنیا دوست شما هستند و همه انسان ها عالی و خوب هستند.
  • صبح تان را با لبخند شروع کنید و در هر جمعی نیز با لبخند وارد شوید.
  • اگر می خواهید برای احوالپرسی دست دهید این کار را محکم و صمیمانه انجام دهید.
  • حتی اگر از بحث خوشتان نمی آید کافیست چند لحظه ای را به چشم کسی که حرف می زند خیره شوید و خود را مشتاق نشان دهید.
  • به هیچ عنوان در خصوص افراد حاضر در جمع در دلتان قضاوت منفی نکنید و بد و بیراه نگویید. فقط تکرار کنید که او آدم خوبیست و در جهت پیشرفت شما حرف میزند.

این انرژی مثبت که در شما تولید شود، باعث میگردد افراد دیر یا زود مجذوب آهنربای وجود شما شوند و از شما بخواهند که در خصوص موضوعی صحبت کنید. این تمرینات برای ایجاد رابطه ای بهتر با همسرتان، رئیس تان، پدر و مادر و هر جای دیگری کاربرد دارد. کافیست مدتی آن را تمرین کنید و به این رفتار و نوع تفکر عادت نمایید. خواهید دید که همه چیز به طرز معجزه آسایی تغییر خواهد کرد.

 

منبع: سایت علیرضا سیف .کام

  • نمایش : ۱۰۸۱
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب