مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

یک تفریح ساده برای آخر هفته 13

  • مععصومه مهرعلی
  • جمعه ۱۵ فروردين ۹۹
  • ۰۸:۳۰

 

 

یک تفریح ساده برای آخر هفته

"از آنجا که تفریحات سالمِ آخر هفته نقش مهمی در بهبود سلامت فردی و همچنین سلامت زندگی افراد جامعه دارد، سعی  برآن داریم برای آخر هر هفته یک تفریح ساده را معرفی کنیم که می تواند انواع کارهای خانگی و مورد علاقه افراد خانواده و یا انواع معماها و سرگرمی هایی باشد که مغز و ذهن شما را برای لحضاتی به چالش بکشد تا برای هفته ای شاد و پرانرژی با جذب های عالی آماده شوید. ما را دنبال کنید و تفریح ساده آخر هفته را فراموش نکنید.

 

تست  هوش  حاصل جمع و نتایج خاص

- تعدادی حاصل جمع داریم که البته منطقی خاص در آن نهفته است.

fu10230

همانطور که مشاهده می کنید، تعدادی حاصل جمع وجود دارند که نتیجه آنها، از منطق خاصی بدست می آید! آیا می توانید بجای علامت سوال، پاسخ صحیح را بیابید؟

 

 

 معمای آبرسانی

یک منبع آب به یک مصرف کننده‌ی در یک ساختار مشخص، لوله‌کشی شده است و ظرفیت انتقال لوله ها با یکدیگر متفاوت هستند.

fu9874

 

در شکل فوق، بین منبع آب ‎الف‎ و مصرف کننده‌ی ‎ب‎ لوله‌کشی شده است. عددی که بر روی هر لوله نوشته شده است، نشان دهنده‌ی حداکثر ظرفیت انتقال آن لوله (لیتر بر ثانیه) است.

مصرف کننده، حداکثر چند لیتر بر ثانیه آب دریافت خواهد کرد؟

الف) ۱۳

ب) ۷

ج) ۱۲

د) ۴۱

هـ) ۱۱

 

تست هوش فضایی: چند پهلو !؟

شکلی داریم که می خواهیم تعداد وجه های آن را مشخص کنیم. آیا می توانید در مدت کمتر از ۲ دقیقه بگویید شکل بالا چند وجه (پهلو) دارد؟

fu9855

 

 

تست هوش: پرواز کبوتر

دو دوست به نامهای رامین و روزبه در دو روستای مختلف زندگی می کنند. فاصله این دو روستا از هم، ۳۶ کیلومتر است. روزی این دو تصمیم می گیرند با هم ملاقات کنند. هر دو سوار دوچرخه هایشان می شوند و به سمت هم حرکت می کنند. آنها قصد دارند در نیمه راه به هم برسند. فرض می کنیم هر دو دقیقا با سرعت یکسان و ثابت ۶ کیلومتر بر ساعت به سمت دیگری در حرکت است.

رامین، یک کبوتر دارد که دقیقا همزمان با حرکت خودش، به سوی روزبه و با سرعت ثابت ۱۸ کیلومتر بر ساعت پرواز می کند. کبوتر به محض اینکه به روزبه می رسد بلافاصله (بدون کاهش در سرعت) به سمت رامین باز می گردد و به همین ترتیب مرتباً بین این دو، پرواز می کند.

آیا می توانید بگویید وقتی رامین و روزبه به هم می رسند، کبوتر چه مسافتی را پرواز کرده است؟

 

fu9617

برگرفته از سایت: alagal

 

با عجایب چشم خود آشنا شوید

چشم انسان قادر به درک نکات ریز و پنهان زیادی است. اگر شما هم به این موضوع اعتقاد دارید، این آزمایش جالب را انجام دهید تا متوجه میزان تمرکز و دقت چشمان خود شوید:

 

اگر به اندازه کافی (حدود 12 ثانیه) و به طور دقیق و مستمر به این عکس خیره شوید، می‌توانید یک زرافه را تشخیص دهید!

 

 

برگرفته از سایت تبیان

 

 

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

 

  • نمایش : ۵۲۵
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب