مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

نقش انعطاف پذیری در موفقیت

  • مععصومه مهرعلی
  • سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۸
  • ۰۸:۳۰

 

نقش انعطاف پذیری در موفقیت

 

نقش انعطاف پذیری در موفقیت: یکی از جنبه های موفقیت در تمامی حوزه های کاری، توجه به مهارت های نرم یا soft skills  هست. مهارت نرم که به مهارت انسانی یا مهارت بین فردی نیز معروف است به نحوه ارتباط و برخورد شما با دیگران مربوط میشود. این مهارت ها با مطالعه بر روی شرکت های موفق دنیا تحلیل و بدست آمده است. در روزهای آینده 10 مهارت مهم و کلیدی مورد نیاز در سال 2020 را برای شما تحلیل خواهیم کرد و در ادامه مبحث روزهای قبلی امروز هشتمین مورد از مهارت نرم را برای شما بیان خواهیم کرد:

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

هر کدام از ما دائما با تغییرات مختلف در زندگی شخصی و یا محیط کار روبرو هستیم و ناگزیر هستیم که در روش و شیوه انجام کارها ویا استانداردهای معمول زندگیمان تغییراتی ایجاد کنیم. در این میان خصوصیات فردی و انعطاف پذیری هر کدام از ما تفاوت های عملکردی ما را به نمایش خواهد گذاشت. داشتن انعطاف و مدیریت در برخورد با هر تنش و یا هر تغییر، میزان مهارت ما را مشخص می کند. نکته مهم اینست که عادت کردن هرکدام از ما به روش ها و سیستم های قدیمی که تا کنون با آن درگیر بوده ایم، مسائل و شکست های متعددی را پیش رویمان قرار خواهد داد و اگر درچنین شرائطی، مدیریت سازمانی را نیز برعهده داشته باشیم، حتما سازمان را به سمت شکست و افت عملکرد پیش خواهیم برد.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

لذا لازم و ضروری است که با آشنا شدن به علم روز و روش های نوین در رشته ی شغلی، مدیریتی و سبک زندگی خود، گاهی حتی با یک خلاقیت ساده و با ایجاد تغییرات کوچک ، راه حل هایی را برای مسائل متفاوت در پیش بگیریم که ما را به موفقیت و حصول نتایج عالی و کسب پیروزی، یاری دهد.

یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا که در باره علت اصلی موفقیت انسان های قرن 21 بررسی می کرد، جدولی طراحی کرد تا علت موفقیت افراد موفق را بدست آورد. در راس این جدول مهم ترین عامل که تک تک افراد موفق به آن اشاره داشته اند، مورد انعطاف پذیری بوده است. این افراد به دلیل اینکه تغییر و تحولات  خیلی شتابان در حال صورت گرفتن است، اگر جهت تحولات و تغییرات اجتماعی و اقتصادی را هم جهت با هدف خود نمی دیدند، جهت و مسیر رسیدن به هدف تعیین شده خود را عوض می کردند و مسیر جدیدی متناسب با تحولا و تغییرات اجتماعی و اقتصادی برای خود تعریف می کردند. پس اگر لازم است مسیر را تغییر بدهیم و از مسیر جدیدی به سوی اهداف خود گام برداریم، جای نگرانی نیست و می توانیم متناسب با شرائط و پیشرفت های جامعه، مسیرهای جدید را جایگزین مسیر های قبلی کنیم.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

  • نمایش : ۶۸۳
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب