مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

عادات صبحگاهی افراد موفق

  • مععصومه مهرعلی
  • يكشنبه ۱۵ دی ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

عادات صبحگاهی و ابتدای روز افراد موفق دنیا

از نگاهی دیگر

 

تا به حال باخودتان فکر کرده اید که عادات  افراد موفق چیست؟ جمله ی "موفقیت اتفاقی پیش نمی آید" این را ثابت می کند که این افراد برای موفقیت رازها و روش هایی دارند که از اول صبح آغاز می شود.

عادات افراد موفق

خوب می دانید که موفقیت اتفاقی پیش نمی آید، افراد موفق و مشهور دنیا از تخت خواب بلند نمی شوند تا هرچیزی را از قفسه بردارند و برای صبحانه آماده کنند و بعد به سمت محل کارشان بروند تا هر چه پیش آمد خوش آمد بلکه  آنها برنامه ریزی می کنند، آماده می ­شوند و اجرا می کنند.

عادات صبحگاهی افراد موفق چیست؟

1. زود از خواب بیدار می شوند:

24 ساعت در روز وجود دارد و شما فقط از ان عبور می کنید. یک ساعت زودتر از موعد بیدار شوید، زمان می برد تا خود را با آن تطبیق دهید، اما زمانی که به آن عادت کنید، هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد.

تحقیقات نشان داده اند که نه تنها افراد سحرخیز خوش بینانه تر و با وجدان هستند، بلکه آن ها هم چنین مشکلات را پیش بینی می کنند و آن ها را به طور موثر به حداقل می رسانند. که البته برای موفقیت در دنیای کسب و کار بسیار مهم است.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

2. مجسم کردن و تمرکز روی هدف:

از سکوت لذت ببرید و کمی زمان صرف کنید تا روز خود را برنامه ریزی کنید. به اهداف خود و به آنچه باید انجام دهید فکر کنید. هرآنچه نیاز دارید را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که روز تان آرام تر و کارآمدتر خواهد بود. تحقیقات نشان داده است که حتی دو دقیقه تصویرسازی و تفکر مثبت می تواند حالت و وضوح شما را برای کل روز پیش رو بهبود بخشد.

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

3. صبحانه خوردن:

زمانی که برمی خیزید،  از آن لذت ببرید و یک صبحانه سالم بخورید. با خانواده خود بنشینید بدن خود را برای کارهایی که پیش روی شماست، سوخت دهی کنید. این کار به شما در حفظ تمرکز مداوم در طول روز کمک خواهد کرد.

 

4. با کارهای سخت و بزرگ خداحافظی کنید:

لیست کارهایتان را بنویسید و ترسناک ترین کار را در اول لیست خود قرار دهید. به جای اجازه دادن به زجر کشیدن, تمام روز خود را از رنج و استرس نجات دهید و اولین کار را انجام دهید.

با این کار احساس راحتی خواهید کرد و آمادگی بیشتری برای مقابله با هر وظیفه جزئی خواهید داشت.

 

5. منشا انگیزه:

گام اول و عمیق، درک کنید و بفهمید چه چیزی به شما الهام می بخشد.

گام دوم ، ایجاد یک شعار.

گام سوم، هر روز صبح همین را تکرار کنید.

گام چهارم، نفس بکشید و استراحت کنید. شما احساس انگیزه بیشتری خواهید کرد و بیش از هر زمان دیگری تمرکز خواهید داشت.

 

6. تحرک داشتن و ورزش صبحگاهی :

ورزش صبحگاهی نه تنها باعث افزایش انرژی می شود، بلکه به شما انرژی می دهد و باعث تحرک شما خواهند شد. شما احساس خواهید کرد که برای مقابله با هر مشکلی که به طرف شما می آید، آماده هستید.

 

7. میان وعده خود را بردارید:

خوردن باعث سوخت مغز، بهبود تمرکز، بهره وری و حافظه است. خوردن میان وعده را برنامه ریزی کنید و مقداری خرت و پرت را در کیف خود بریزید. می توانید پرک های پروتیینی را انتخاب کنید که کاملا طبیعی هستند و مانع از افتادن قند خونتان می شود. برنامه هوشمند برای نگه داشتن سوخت و سازتان حیاتی است و مغزتان را در طول روز شلوغتان سرحال نگه می دارد.

 

مدرس و مشاور انگیزشی مصومه مهرعلی

 

8.سکوت:

بیدار شدن زود از خواب، فرصت هایی را برای لذت بردن از طلوع خورشید، شنیدن صدای پرندگانی که جیک جیک می کنند به شما ارائه می دهد. ما همیشه در حال حرکت هستیم. بنشینید و از آرامش صبح لذت ببرید. زمان کوتاهی است که می توانید با افکار خود تنها باشید. فقط نفس بکشید.

 

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

9.بیرون بریزید:

یاد بگیرید که چیزهایی که نیاز ندارید را دور بریزید. این چیز مهمی برای روشن کردن ذهن شماست، اما گاهی اوقات شما باید چیزی را به شکل فیزیکی بیرون بریزید تا احساس سبکی بکنید. بنابراین از مجلات قدیمی، ژورنال ها، برنامه های تلفنی و یا روزنامه را دور بریزیر و ببینید که چگونه رفتار شما در طول روز تغییر می کند.

 

10.طبیعی و ثابت قدم باشید:

دن مارتل کارآفرین در مورد عادات صبحگاهی خود می گوید :نرمش، نوشیدنی سبز، مدیتیشن. در همه حال و وضعیت اینها اولین کارهایی است که من صبح ها انجام می دهم. مدتهاست که به این نتیجه رسیده ام که اینها به بازسازی بدن و ذهنم و البته رساندن سوخت لازم برای به اجرا در آوردن نهایت استعدادم لازم است و کمک می کند.

 

11.زیر دوش برنامه ریزی کنید:

کُلین متیوز می گوید:هنگامی که در حال دوش گرفتن هستید ، به طور ذهنی هر آنچه را که باید در طول روز انجام دهم برنامه ریزی می کنم. سپس دقیقا همین کار را برای آن چیزهایی که قصد دارم انجام گیرد تکرار می کنم .

 

12.زمانی برای شکرگزاری در ابتدای روز اختصاص دهید:

بکی رایت میگوید :من پنح علت مهم شکرگزاری ام را در مقاله ام نوشته ام که در طول روز مرا با انرژی مثبت و ذهنی باز و سالم نگاه می دارد.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

13.برای روز و هفته تان هدف تعیین کنید:

دن مرفی می گوید:به طور کلی من عادت دارم برای هدف هفته ام، صبح های دوشنبه، دو سه کار مهمی را که باید از ساعت هفت صبح انجام دهم تعیین کنم. زمانی که روزی کارهایم مرا دچار سردرگمی می کند می توانم به آن کارهایی که مشخص کرده ام نگاهی داشته و برای دستیابی به آنها تمرکز کنم.

 

14.دست آوردهای آینده را مجسم کنید:

ای جی کومار می گوید:من یک عادت صبحگاهی خاص دارم و برای اتجام آن چشم هایم را به مدت ده دقیقه می بندم و سپس در کمال آرامش اهدافم را تصویر سازی می کنم. به حدی حقیقی مجسم می کنم که انگار به واقع به آنها دست یافته ام و تنها تصور نیست.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

15. ذهنتان را پاک کنید و برای امروزتان آماده باشید:

برد کریسپ می گوید :کار مهمی است و من تمام صبحم را مشغول پاک کردن ذهنم هستم تا برای آنکه از پس چالش های روز بر بیایم آمادگی داشته باشم. من صبح ها را با ورزش، صبحانه ای سبک و قهوه آغاز می کنم تا کارها را به روان ترین شکل ممکن پیش ببرم ؛ علاوه بر اینها موسیقی نیز در کنار کارهای صبحگاهی من همیشه حاضر است.

مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

 

برگرفته از سایت نمناک

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

               09024447135

     تلگرام: razeparvareshafkar@

  • نمایش : ۷۳۹
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب