مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

یک تفریح ساده برای آخر هفته 6

  • مععصومه مهرعلی
  • جمعه ۱۱ بهمن ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

یک تفریح ساده برای آخر هفته

 

"از آنجا که تفریحات سالمِ آخر هفته نقش مهمی در بهبود سلامت فردی و همچنین سلامت زندگی افراد جامعه دارد، سعی  برآن داریم برای آخر هر هفته یک تفریح ساده را معرفی کنیم که می تواند انواع کارهای خانگی و مورد علاقه افراد خانواده و یا انواع معماها و سرگرمی هایی باشد که مغز و ذهن شما را برای لحضاتی به چالش بکشد تا برای هفته ای شاد و پرانرژی با جذب های عالی آماده شوید. ما را دنبال کنید و تفریح ساده آخر هفته را فراموش نکنید. "

 

روانشناسان طی تحقیقی پی برده‌اند که ضمیر ناخودآگاه انسان مرجع تمام خاطرات، ترس‌ها، آرزو‌ها و اطلاعاتی است که انسان از کودکی تا بزرگسالی کسب کرده است. در واقع هرچیزی که ما دانسته یا ندانسته در پیرامون خود حس می‌کنیم به نوعی در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت می‌شود. آزمون‌های متعددی برای پی بردن به شخصیت افراد با توجه به ضمیر ناخودآگاه آن‌ها وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از ساده‌ترین و جالب‌ترین آزمون‌های شخصیت شناسی را بررسی کنیم. 

یک تست شخصیت شناسی جالب

"توجه توجه: این تست ها صرفا جنبه‌ سرگرمی دارند و نمی‌توان بر اساس آنها در مورد شخصیت افراد قضاوت کرد"

 

در تصویر زیر کدام حیوان را زودتر تشخیص می دهید؟

 

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

 

 

۱. گورخر

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر اولین حیوانی را که تشخیص دادید گورخر بود، شخصیت شما را می‌توان با سه کلمه‌ی بامزه، تاثیرگذار و کاریزماتیک بیان کرد. شما فردی بسیار فعال و پر جنب‌و جوش هستید و اطرافیان شما همیشه در کار‌ها از شما پیروی می‌کنند. شما علاقه دارید که کار‌های خود را در زمان تعیین شده انجام دهید. باتوجه به اینکه مهارت‌های ارتباطی خوبی دارید شما حتماً فروشنده‌ای موفق خواهید شد. شما همچنین از انجام دادن کار‌های تکراری استقبال نمی‌کنید و ترجیح می‌دهید که هر روز کار‌های جدیدی انجام دهید.

 

 

۲. گربه

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر اولین حیوانی را که مشاهده کردید گربه بود، شما فردی هستید که علاقه‌ای به زیاد صحبت کردن ندارد و شاید اطرافیانتان شما را فردی خجالتی نیز بنامند. ترجیح می‌دهید اتفاقات اطرافتان را از دور مشاهده و تجزیه و تحلیل بکنید و علاقه‌ای به حضور در آن‌ها ندارید. شما فردی هستید که اهمیت نمی‌دهید که مردم راجع به شما چه فکری می‌کنند و این از ویژگی‌های شخصیتی شما محسوب می‌شود. شما قوانین خود را دارید و همواره به آن‌ها نیز پایبند هستید. همچنین شما شخصیتی مستقل دارید.

 

۳. اردک

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر شما اردک را اول مشاهده کردید، شما فردی خوشبین هستید و مطلقاً چیزی نمی‌تواند آرامش شما را بر هم بزند. شما تقریباً در همه‌ی مسائل، نیمه‌ی پر لیوان را می‌بینید که همین مسئله در تصمیم گیری‌ها به شما کمک می‌کند. همچنین شما فردی هستید که در لحظه زندگی می‌کنید و از زندگی لذت می‌برید. از کاوش در مکان‌های جدید و یادگیری مهارت‌های جدید لذت می‌برید و در واقع حس کنجکاوی شما محدودیتی ندارد.

 

۴. کوالا

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر اولین حیوانی که شما در تصویر تشخیص دادید کوالا بود، شما فردی بسیار آرام هستید که علاقه دارد به روش خود کار‌ها را انجام دهد. همچنین شما فردی مهربان و حساس هستید که دوستانتان می‌توانند در انجام کار‌ها روی شما حساب کنند. مهمانی‌های بزرگ را دوست ندارید و با یک فیلم یا یک کتاب، به آرامش می‌رسید. در کل شما انسانی هستید که برای انسان‌های اطراف خود بسیار مفید هستید.

 

۵. فیل

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر نخستین حیوانی که مشاهده کردید فیل بود، شما فردی بااصالت هستید که به همه‌ی اتفاقات پیرامون خود اهمیت می‌دهید و دوستان و اطرافیان شما کاملاً به شما اعتماد دارند و به نوعی اگر نیاز به کمک داشته باشند، می‌دانند که باید با شما مشورت کنند. شما همیشه راه حلی برای مشکلات پیدا می‌کنید و برای دوستان خود یک شنونده‌ی خوب هستید. اولویت شما خانواده و دوستانتان هستند و زمانی که آن‌ها احساس خوشحالی کنند شما نیز خوشحال خواهید بود.

 

۶. خرس

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر ابتدا خرس را مشاهده کردید، شما فردی منطقی، محافظه کار و پایبند به اصول سنتی هستید که قوانین مهمی برای خود دارید و زندگی خود را بر اساس این اصول می‌سازید. شما فردی ساکت هستید که مکان‌های شلوغ یا مهمانی‌های پر سروصدا را دوست ندارید. انسانی صلح طلب و حساس و پایبند به قوانین هستید که کار‌های ناگهانی و تصمیمات خودجوش را دوست ندارید. همچنین شما فردی سخت‌کوش، قابل اعتماد و متعهد هستید.

 

۷. زرافه

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر اولین حیوانی را که مشاهده کردید زرافه بود، شما فردی با روابط اجتماعی بالا و دوست‌دار طبیعت هستید. شما فردی بسیار انعطاف‌پذیر هستید و می‌توانید با هر گروهی سازگار شوید و به مرکز آن گروه نیز تبدیل شوید. شما عاشق صحبت کردن هستید و به راحتی با هر شخصی می‌توانید ارتباط برقرار کنید. اگرچه به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند شما را ناراحت کند، اما در واقع شما فردی بسیار حساس هستید. به دوستان خود بسیار وفادار هستید و علاقه دارید آن‌ها نیز همین وفاداری را در مقابل شما داشته باشند.

۸. خوک

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر شما فردی هستید که اولین حیوانی را که مشاهده کردید خوک بود، شما فردی تیزبین، مستقل و باهوش هستید که به تنهایی می‌توانید کار‌های مهم را انجام دهید. همچنین شما فردی مستقل هستید که به جزئیات کوچک در انجام کار‌ها دقت می‌کنید و مهارت‌های تحلیل شما می‌تواند در انجام امور اجتماعی به شما کمک کند. اگرچه نمی‌توان شما را فردی برونگرا دانست، اما در گفتگو‌ها خیلی خوب با افراد همراه می‌شوید.

 

۹. خرگوش

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر جزء افرادی هستید که خرگوش را نخستین بار مشاهده کردید، شما فردی سرشار از انرژی، خلاق و با روحیه‌ی بالا هستید. اصولاً شما به هرکجا که بروید با خود شادی و خنده را به آنجا خواهید برد و به نوعی همه‌ی اطرافیان شما می‌خواهند که با شما وقت بیشتری را سپری کنند. ممکن است بعضی از افراد شما را شخصی سطحی‌نگر بدانند، اما این موضوع با واقعیت سازگار نیست. شما فردی متفکر، همدل و مهربان هستید که علاقه دارید به اطرافیان خود در انجام امور کمک کنید.

 

۱۰. شیر

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر شیر اولین حیوانی بود که آن را مشاهده کردید، شما فردی هستید که با شخصیت ذاتی یک رهبر متولد شده‌اید. شما به طور طبیعی می‌دانید که چطور اطرافیان خود را متقاعد کنید تا از شما پیروی کنند. شما از هیچ چالشی هراس ندارید و در واقع به انجام دادن آن‌ها علاقه دارید. همچنین شما فردی رقابت طلب هستید که هرگز شکست را تحمل نمی‌کند و همیشه سعی می‌کنید که بر اطرافیان خود تاثیرگذار باشید.

 

۱۱. جغد

تست شخصیت شناسی جالب؛ کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟!

اگر برای اولین بار جغد را مشاهده کردید، شما فردی تحلیل‌گر و متفکر هستید که علاقه دارید تمام کار‌های خود را به تنهایی انجام دهید. شما به محیط‌های آرام علاقه دارید و در مکان‌های شلوغ احساس راحتی نمی‌کنید. شما علاقه دارید که تمام اتفاقات اطرافتان سازمان یافته و با برنامه انجام شوند. شما فردی کمال‌گرا هستید و در بعضی مواقع همین انتظار را نسبت به اطرافیان خود دارید. شما همواره با هوش سرشار و حس شوخ‌طبعی خود اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار می‌دهید.

 

منبع: سایت برترین ها

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

 

  • نمایش : ۴۴۶
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب