مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

یک تفریح ساده برای آخر هفته 4

  • مععصومه مهرعلی
  • جمعه ۲۷ دی ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

یک تفریح ساده برای آخر هفته

 

"از آنجا که تفریحات سالمِ آخر هفته نقش مهمی در بهبود سلامت فردی و همچنین سلامت زندگی افراد جامعه دارد، سعی  برآن داریم برای آخر هر هفته یک تفریح ساده را معرفی کنیم که می تواند انواع کارهای خانگی و مورد علاقه افراد خانواده و یا انواع معماها و سرگرمی هایی باشد که مغز و ذهن شما را برای لحضاتی به چالش بکشد تا برای هفته ای شاد و پرانرژی با جذب های عالی آماده شوید. ما را دنبال کنید و تفریح ساده آخر هفته را فراموش نکنید. "

یک تفریح ساده برای آخر هفته: در هفته قبل به مبحث خطای دید پرداختیم و گفتیم که سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده‌ است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم. خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه‌کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که به وسیلهٔ چشم جمع‌ آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد. پدیده سراب و رنگین کمان نیز یک خطای دید هستند. یکی از خطاهای دید جالبی که توسط انسان طراحی و ساخته شده است تصاویر سه بعدی یا تصاویر جادو یی هستند. این تصاویر حاصل تلفیق دو تصویر با دو رنگ متفاوت (عموماً قرمز و آبی) هستند که ما آن را به وسیله  عینک سه بعدی میبینیم.

اما نوعی دیگراز تصاویر سه بعدی وجود دارند که از بر روی هم قرار گرفتن چند تصویر دیگر تشکیل میشود و برای دیدن آنها نیازی به استفاده از عینک نیست و فقط باید با کمی دقت و با روشی که آموزش داده میشود به آنها نگاه کرد تا تصویری را که در لایه های زیرین تصاویر دیگر پنهان شده است ، مشاهدکرد که به آنها تصاویر سه بعدی پنهان یا برجسته نیز میگویند.

یک تفریح ساده برای آخر هفته: "برای دیدن تصاویر برجسته ابتدا تصویر را جلوی چشمان خود در فاصله نزدیک قرار دهید و به آن نگاه کنید. در ابتدا تصویر را به صورت تار مشاهده خواهید کرد، بدون اینکه حالت چشمان شما عوض شود به آرامی تصویر را از چشمانتان دور کنید. با چندبار تکرار یک تصویر سه بعدی در جلوی چشمان شما ظاهر خواهد شد." یا اینکه "بدون آن که به آن تصویر خیره شوید به آن نگاه کنید، به سادگی تصویر را زیر نظر بگیرید، تصویر رفته رفته تغییر می کند و دور می شود اما شما همچنان به تماشا کردن ادامه دهید. با کمی حوصله چشمان شما تصویر برجسته را درک خواهد کرد. برای بار اول، ابتدا فقط بخش کوچکیاز تصویر را خواهید دید اما بزودی تصویر گسترش خواهد یافت و همه تصویر را خواهدی دید."

 

بسیارخوب، امروز برای شما چندتصویر برجسته زیبارا در نظر گرفته ایم. امیدواریمکه لذت ببرید. فراموش نکنید که این تصاویر برای تقویت تمرکز بسیار مناسب می باشند.

 

 

1- این دوتا زیر آب چکار می کنند؟

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

2- وای چقدر زیادند!!

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

3- فرار کنید، از دوران کهن آمده، خیلی گرسنه است.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

 

4- آخی، چه ناز هستند. داره بهش گل هدید می ده.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

5- چه زیباست!!

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

6- اهل هنر و موسیقی می دانند این چیست؟

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

 

 

راهنما: 

         1- دو تا ماهی 

         2- دریای پر از ماهی

         3- دایناسور

         4- دو تا سگ زیبا

         5- یک کره برجسته زیبا

         6- علامت سُل در موسیقی

 

امیدوارم که جمعه خوبی داشته باشید و به همه آرزوهای قشنگتون برسید.

 

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

  • نمایش : ۶۷۴
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب