مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

چرا انسانها از تغییر گریزان هستند؟

  • مععصومه مهرعلی
  • جمعه ۲۴ آبان ۹۸
  • ۱۱:۴۹

 

چرااز تغییر گریزانیم
 

تغییر: عموم انسانها از تغییر می ترسند و در برابر آن مقاومت می کنند. مثل اینکه یک نیروی بازدارنده در وجود ما قرار دارد که جلوگیری می کند از اینکه بخواهیم تغییر کنیم و یا روش جدیدی را در مواجهه با مسائل داشته باشیم. بطور مثال همیشه یک مسیر را برای رفتن به محل کارمون انتخاب می کنیم و با همیشه یک سری جملات و عبارات را در برخورد با مدیر، مافوق، ارباب رجوع و حتی اعضای خانوادمون استفاده می کنیم. گاهی این موضوع اونقدر در وجودمان ریشه دارد که نمی گزارد برای هرگونه نغییری هزینه کنیم. 

 

معصومه مهرعلی- کارشناس جذب

 

تغییر:این نوع تفکر ماست که  کمک میکند انتخاب های گوناگونی داشته باشیم. اگر ذهن، باور و ضمیر ناخودآگاهمان را با تغییر آمیخته باشیم ، میتوانیم به راحتی تغییر را در رفتار و کردارمون ایجاد کنیم و این در انتخاب هامون تاثیر گزار خواهد بود. یعنی بسته به شرائط میتوانیم تغییرات لازم را در زندگی خود ایجاد کنیم. به شکلی که این تغییرات میتواند به موفقیت ما منجر شود.

 

 

معصومه مهرعلی- کارشناس جذب

 

تغییر:مثال روز این موضوع را که در چند سال گذشته همه با آن روبرو بوده ایم، آژانس های تاکسی سرویس هستند که با آمدن خدمات اینترنتی مشابه مانند اسنپ و تپسی بسرعت در حال حدف شدن از جامعه هستند و اگر فکری به حال خود نکنند و تغییر را نپذیرند، از دور گردونه خارج خواهند شد.

و یا مورد دیگری که نیاز به تغییر در آن احساس میشد ، نحوه تجارت و بیزینس است که از سبک سنتی و قدیمی که سالیان سال رایج بود به سمت دیجیتال مارکتینگ در حال تغییر است، و آن فروشندگان و تجاری که در سبک سنتی خود ( که در گذشته در کار خود بسیار موفق بوده اند) تجدید نظری در روش های خود نداشته اند، بزودی  مشکلات شدیدی در بازاریابی و فروش محصولات خود خواهند داشت. البته با اندکی تغییر در استراتژی خود میتوانند به نتایج بسیار موفقی دست پیدا کنند.

 

بنابر این ما نیازمند تغییر هستیم

 

در هر موقعیت و جایگاهی که باشیم به دلیل شتابی که در پیشرفت جهانی وجود دارد، بدلیل شتابی که در پیشرفت علم وجود دارد، به دلیل شتابی که در روش ها و سبک زندگی انسان ها اتفاق افتاده است، بدلیل فاصله عمیقی که بین نسل ها ایجاد شده است، ماهم نیازمند تغییر هستیم و باید به ذهن خود تلقین کنیم که به تغییر نیاز دارد. و باید با تمرینات مناسب و انجام تکنیک های خاص ضمیر ناخوداگاه خود را آماده سازیم تا پذیرای تغییرات جدید باشد.

 

معصومه مهرعلی- کارشناس جذب

 

پس نترسید و  خود را برای پذیرایی از تغییرات جدید آماده کنید

 

معصومه مهر علی 

کارشناس جذب

  • نمایش : ۶۸۱
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب