مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

فرمول کامل خوش شانسی چیست

  • مععصومه مهرعلی
  • شنبه ۳ اسفند ۹۸
  • ۰۸:۳۰

 

 

فرمول کامل خوش شانسی چیست؟

 

فرمول کامل خوش شانسی چیست؟ شاید شما هم از افرادی باشید که واقعا اعتقاد دارند که بدشانس هستند ولی حقیقتا این عذر و بهانه ای بیش نیست. تفاوت شگرف بین ثروتمند شدن، سلامتی و شادبودن با ورشکستگی و افسرگی و بیماری در انتخاب های شما نهفته است و هیچ چیز دیگری باعث این تفاوت نمیشود.

نکته ای در مورد شانس وجود دارد و آن این است که همه ما خوش شانس هستیم. اگر سالم وتندرست هستید و کمی غذا در یخچال خانه خود دارید، شما به طور باورنکردنی خوش شانس هستید. هرکسی این فرصت خوش شانس بودن را دارد، زیرا که فراتر از داشتن سلامتی و روزی برای زندگی، شانس واقعا به مجموعه ای از انتخاب ها بستگی دارد. زمانی که از " ریچاردبرانسون "* پرسیدم شانس در موفقیت های او نقش داشته است یا نه؟ کفت: " بله، شانس همیشه و هرروز ما را احاطه کرده است. به طور مداوم اتفاقات خوبی برای ما میافتد چه ما آن ها را تشخیص بدهیم چه ندهیم. من خوش شانس تر یا بدشانس تر از دیگران نیستم. تنها تفاوت من این است که وقتی شانس سر راهم قرار می گیرد از آن استفاده می کنم." 

 

فرمول کامل خوش شانسی

 

آمادگی( رشد شخصی) + نگرش ها( باورها و طرز فکر) + فرصت(چیزهای خوبی که سرراه شما قرار میگیرد) + اقدام( انجام دادن کاری خصوص آنها) = شانس

 

آمادگی: یا بهبود و آماده سازی خود شما ( بهبود مهارت ها و دانش ها، تخصص، روابط و منابع شما) وقتی فرصت ها به وجود می آیند شانس در خانه شما را می زند و امکانات لازم برای بهره برداری از آن ها را دارید، آن وقت می توانید مثل " آرنورد پالمر"* باشید کسی که در فوریه سال 2009 در مصاحبه با مجله موفقیت گفت: خنده دار است هر چه بیشتر تلاش می کنم خوش شانس تر میشوم".

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

نگرش: این همان جایی است که شانس از بیشتر مردم روی برمیگرداند. همان جایی که ریچارد برانسون تاکید می کند به نظر او شانس همه ما را احاطه کرده است، شانس به سادگی دیدن موقعیت ها، مکالمات و شرائط مانند موضوعات اتفاقی است. شما نمی توانید چیزی را که دنبالش نیستید، ببینید  و یا در جستجوی چیزی باشید که به آن اعتقادی ندارید.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

فرصت: ممکن است بتوانید شانس خود را ایجاد کنید، اما شانسی که من دراینجا در باره آن صحبت می کنم شانس برنامه ریزی نشده است یا شانسی که سریع تر و متفاوت تر از انتظارات شماست. در این بخش از فرمول خوش شانسی نمی توانید کاری کنید. این یک اتفاق طبیعی است که معمولا این طور به نظر می رسد که به میل خودش ظاهر میشود.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

اقدام: اینجا جایی است که شما وارد عمل میشوید، به هرطریقی که این شانس برای شما اتفاق افتاد( از طرف خداوند، یا افسون خوش شانسی و یا هرکس و هر چیز دیگری که به آن اعتقاد دارید). حالا دیگر وظیفه شماست که بر اساس آن اقدام کنید و این همان چیزی است که ریچارد برانسون ها را از افراد شکست خورده جدا می کند. 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

پس دیگر در مورد اتفاقاتی که برای شما افتاد و یا ناامیدی های بسیاری که از آنها رنج برده اید، آن قدر ناله وشکوه نکنید! بسیاری هستند که شرائط نا مساعدتر و مشکلاتی بیشتراز شما دارند و با وجود این ثروتمندتر و موفق تر از شما هستند.

شانس به طور یکسانی فرصت ها را بین مردم تقسیم میکند، خورشید شانس در آسمان می درخشد، اما به جای اینکه چتر خود را باز کنید و بالای سر خود بگیرید، باید سر خود را رو به آسمان نگه دارید، وقتی پرتو شانس می تابد همه آن برای شماست، هیچ راه دیگری برای خوش شانسی وجود ندارد.

 

 برگرفته از کتاب اثرمرکب ( دارن هاردی)

* (ریچارد برانسون: سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است)

* (آرلنورد پالمر: قهرمان گلف جهان)

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

  • نمایش : ۱۰۱۰
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب