مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

راههای ایجاد یک تحول

  • مععصومه مهرعلی
  • چهارشنبه ۹ بهمن ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

 

ایجاد یک تحول

 

یکی از چیز های مهمی که طی سال های زندگی آموخته ام، در یک اصلاح پنجابی خلاصه کرده ام: "چه اهمیتی دارد؟"

این دقیقا همان چیزی است که به کمک آن میتوان با مسائل راحت تر برخورد کرد. به تعبیری، می توان پس از زمین خوردن، دوباره برخیزیم و به زندگی باز گردیم. این رفتار همچنین کمک می کند مسائل را از زاویه واقعی ببینیم و به مسائل واقعا مهم اولویت بدهیم، نه اینکه وقت خود را صرف مسائل بیهوده کنیم.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

به جای اینکه انرژی و وقت خود را صرف کارهایی کنیم که بدون دخالت ما نیز حل میشوند یا بر سر مسائلی که از عهده ما خارج هستند بی خواب شویم و یا از کاه، کوه بسازیم، بهتر است لبخند بزنیم و با اصطلاح " چه اهمیتی دارد" به راحتی از کنار آن مسائل بگذریم و وقت خود را صرف موضوعات مهم تر کنیم.

من در کمال تعجب به این نتیجه رسیده ام که 90 درصد مشکلات زندگی به همین گروه تعلق دارد. برای 10 درصد بقیه نیز یک اصطلاح پنجابی دیگر وجود دارد که  می گوید "خیلی مسئله مهمی است"، این اصطلاح مربوط به مسائل و حوادثی است که پیامد های جدی دارند یا می توانند شرائطی را ایجاد کنند که از کنترل ما خارج هستند. این موارد را در نطفه خفه کنید و به محض اینکه متوجه چنین مسائل مشکل و بغرنجی میشوید، همواره مراقب آنها باشید، چرا که به اعتقاد بسیاری این مشکلات تعیین کننده مرز میان آرامش و عدم آرامش در زندگی شماست.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

برگرفته از کتاب گاو ها به آسانی شیر نمی دهند

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نظرتان را درج کنید.

متشکرم

 

  • نمایش : ۴۷۲
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب