مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

انسان مثبت در مقابل انسان منفی

  • مععصومه مهرعلی
  • چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸
  • ۰۷:۳۰

 

انسان مثبت در مقابل انسان منفی

 

همواره می توان به دو طریق به زندگی و یا هر آنچه که در زندگی وجود دارد نگاه کرد. یک لیوان نیمه پر را در نظر بگیرید، اگر ما نیمه پر آن را بنگریم لیوان از نظر ما پر خواهد بود و برعکس اگر به نیمه خالی لیوان بنگریم، لیوان را کاملا خالی خواهیم دید. برخی به  آنچه دارند راضی و خشنودند، ولی افراد دیگری هستند که اگر خانه شان پر از ماکیان باشد بازهم می گویند مرغ همسایه غاز است. اینها رفتارها و رویکرد های ذهنی افراد هستند و کسانی که مصمم به کسب موفقیت هستند باید تک تک موهبت هایی که در اختیار دارند را به حساب آورده و عزم خود را جزم کنند که همیشه رو به جلو حرکت نموده، به دنبال موفقیت باشند.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

حتا یک بچه در حال رشد نیز می داند که در آغاز راه رفتن باید دستش را به جایی بگیرد و اگر شما نگران فردای خود هستید، نگاهی به افق و وسعت بی انتهای آن بیندازید و در بیکرانگی آن غرق شوید و خود را باور کنید. دوباره و دوباره با خود بگویید " هیچ کس نمی تواند بهتر از من عمل کند". سپس عزم خود را برای انجام کارتان جزم کنید. فرصت هایی که در زندگی تان پیش می آید غنیمت بشمرید و موفقیت خود را از دل آنها بیرون کشیده، برای خودتان اهمیت قائل شوید. خود را دوست داشته باشید و استعداد های درونی خود را کشف کنید. در این صورت به مرحله ای خواهید رسید که افراد کمی به آن می رسند.

 

موفقیت چیست؟

در واقع موفقیت امری نسبی است. به طور کلی فرد موفق به کسی گفته می شود که از عملکرد خویش راضی است و زندگی رضایت بخشی دارد. چنین فردی به شرائط و حوادث به شکل مثبت واکنش نشان می دهد و در برابر حوادث زندگی با عجز و ناتوانی رفتار نمی کند و وقتی دار فانی را وداع می گوید، الگویی برای زندکی کردن از خود به جای می گذارد که دیگران بتوانند از آن پیروی کنند. چنین شخصی قدر و ارزش تمامی مواهب خود را مانند تحصیلات، خانواده، دوستان، ثروت مادی و غیره را می داند و تلاش می کند برای خود و اطرافیانش یک زندگی بهتر، چه از نظر مادی، و چه معنوی فراهم نماید. چگونه میتوان به چنین موفقیتی دست یافت؟ چنین هدفی را فقط می توان از طریق سختکوشی و کار جدی به دست آورد و هیچ راه دومی ندارد.

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

 

به یاد داشته باشیم که گاوها به آسانی شیر نمی دهند بلکه باید آنها را با حوصله و قطره قطره دوشید. به تعبیری هیچ وضع مطلوبی در انتظار ما نیست، خود ما باید وضع مطلوب خودمان را بسازیم. حتی اگر شما در خانواده ی اشرافی و متمول به دنیا آمده باشید و لازم نباشد که برای بدست آوردن ملادیات تلاش زیادی کنید، نمی توان شما را فرد موفقی نامید، مگر اینکه شما با استفاده از تلاش و توانایی های خود به یک توفیق کاملا شخصی برسید  وثروتی را که به ارث برده اید، افزایش دهید.

 

برگرفته از کتاب گاوها به آسانی شیر نمی دهند

 

 

معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

  09024447135

 تلگرام: razeparvareshafkar@

اینستاگرام: mojezate_jazb

لطفا در قسمت زیر نطرتان را درج کنید.

متشکرم

  • نمایش : ۵۷۹
  • فاطمه سادات حسینی

    سلام خانم مهرعلی جان

    مطالبتون خیلی تخصصی و فوق العادست خیلی مفید واقع میشه

    امیدوارم همواره موفق و پایدار باشید🙏❤

    متشکرم خانم حسینی جان و سپاس که پیگیر مطالب ما هستید.
    جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب