مدرس و مشاور انگیزشی معصومه مهرعلی

جذب ثروت، سلامتی، آرامش، روابط عالی

آرامش در طوفان

  • مععصومه مهرعلی
  • يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸
  • ۱۵:۰۵

 

تصویر آرامش

 

آرامش پادشاهی جایزه بزرگی برای هنرمندان گذاشت تا بتوانند به بهترین شکل آرامش را به تصویر بکشند. نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند. آن تابلو ها تصاویری از جنگل ها در

هنگام غروب، رودخانه های آرام، کودکانی که در خاک میدویدند، رنگین کمان و قطرات شبنم بر روی گل ها بودند.

مدرس ومشاور انگیزشی

 

پادشاه تمام تابلو ها را بررسی کرد، اما فقط دو اثر را انتخاب کرد. اولی تصویر دریاچه آرامی که کوه های عظیم، آسمان آبی را در خود منعکس کرده بود. در جای جای آن ابرهای سفید و کوچک دیده میشد و اگر با دقت نگاه می کردید در گوشه چپ دریاچه خانه کوچکی قرار داشت که پنجره اش باز بود و دود از دودکش آن بر میخاست .

تصویر دوم نیز کو ه ها را نمایش میداد اما کوه ها ناهموار و قله ها تیز و دندانه ای بودند، آسمان بالای کوه ها بطور بی رحمانه ای تاریک بود و ابرها آبستن آذرخش، تگرگ و باران سیل آسا بودند. این تابلو با تابلوهای دیگر هیچ هماهنگی نداشت. اما وقتی با دقت دیده میشد در بریدگی صخره ای، جوجه پرنده ای را میدیدید که آنجا در میان غرش وحشیانه طوفان، آرام در لانه نشسته بود.

پادشاه درباریان را جمع کرد و اعلام کرد که برنده مسابقه بهترین تصویر آرامش، تابلوی دوم است. بعد توضیح داد که آرامش آن چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا ، بی مشکل ، بی کار سخت یافت میشود، بلکه چیزی است که در شرائط سخت در قلب ما حفظ میشود.

این تنها معنای حقیقی آرامش است.

 

به تعداد شبها، روز وجود دارد و طول شب و روزها هم در چرخه یک سال مساوی است.

حتی سعادتمند ترین زندگی ها هم نمی توانند بدون کمی تاریکی سپری شود و کلمه شادی اگر با اندوه به تعالی نرسد بی معنی خواهد بود.      

                                                                         کارل یونگ روانشناس سوئیسی

 

منبع: مشکلات را شکلات کنید

         اثر مسعود لعلی

 

  • نمایش : ۷۲۳
  • جذب ثروت،خوشبختی،سلامتی،روابط عالی،رسیدن به آرامش، اعتمادبه نفس، موفقیت،شادی،محبوبیت، عزت به نفس، درمان افسردگی،تکنیکهای شاد زیستن

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب

    معصومه مهرعلی مدرس و مشاور قانون جذب